ČAST | ČMKV | TVREGISTR | STIS výsledky: A, L, S, B, T, M, Z, E, H, J, C, P, K, U | METODIKAROZHODČÍ | ELO ST

Nově v menu RACKETSPORT odkaz na Akční nabídku tohoto obchodu. Děkujeme Vám za návštěvu, přízeň a aktivní používání portálu TT-SPORT. Svou podportu určenou pro další rozvoj portálu můžete vyjádřit také proklikem na reklamním banneru v levém pruhu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. Tým portálu TT-SPORT.cz.

Přihlášení / odhlášení

Podpořte Portál TT-SPORT

Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky

Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky 1 rok 4 měsíců zpět #26608

  • cuetec
  • Avatar uživatele cuetec
  • Offline
  • Veterán
  • Dám dělovou ránu ...... bum, bum, bum, bum :-)
  • Příspěvky: 289
  • Obdržená poděkování 49
  • Karma: 9
Nazdar plejeři,

protože doba plastová už vpadla i k nám do okresu, tak opět u mé maličkosti ožila chuť intenzivně zkoušet sendvičové potahy :silly:

Posílám jedno zajímavé povídání ze zahraničního fóra o hraní se sendviči (konkr. short pips), přeloženo googlem, odkaz na originál (tam i videa) na závěr elv


Oživováním CLASSIC PIPS-OUT styl (shakehand)

Ve stolním tenise je zavádějícím způsobem velký počet jednotlivých hráčů, kteří dělají zaměnitelně velký počet jednotlivých věcí. Označení určitý počet hráčů, kteří se zdají sdílet něco věci dělají, a povolání, které označit styl, obecně nepomůže pochopit, co to je oni vlastně dělat - pokud nejste schopni vysvětlit, proč to dělají. A nejlepší způsob, jak vysvětlit, je, myslím, vycházeje z použitého zařízení; V tomto případě: klasické krátké pips-out kaučuků. Hráči, kteří používají nebo používat krátké pips-out gumy s relativně nízkým třením a vysokou rychlostí na relativně vysokých lopatkami rychlosti, i když všichni udělali, nebo to udělat v jejich vlastním individuálním způsobem, vše se zaměřením nebo se zaměřit technicky a takticky na rychlosti a přesnosti, namísto ze dne o rychlost a sílu, získat body - protože to je to, co tento druh pips technicky nejlíp. Toto specifické zaměření a výsledný druh hry je to, co označujeme jako klasické pips totální útok stylu.

Klasický pips-out útok ve stylu, pak byla na svém vrcholu v mezinárodní odborné konkurenci z 1960 na 1990, vyzdvihuje několik mistrů světa v tomto období, ale i tehdy verze vsyp ruka byla tak vzácná jako verze násadky byl (relativně) módní. Snaží pochopit, proč tomu tak bylo, a v současné době zřejmě ještě více tak je, může pomoci získat nějaké představy o tom, jak hrát tuto krásnou styl v moderním a efektivním způsobem. Jak to vlastně funguje, klasický pips-out útok, technicky i takticky? Proč se to stalo nepopulární? A proč a jak by někdo to zkusit teď - pomocí chvění ruky nůž na to?

Za prvé, jádro stylu. Stolní tenis je všechno o kontrole kinetickou energii míče - to znamená, že řízení jeho rychlosti, jeho rotaci a směr, ve kterém se pohybuje. Krátké vroubkované kaučuky, snížením celkového povrchu kaučuku na povrchu semen, jsou navrženy tak, aby byl relativně necitlivé na příchozí rotaci; nejsou příliš ovlivněny rotace a nemohou produkovat mnoho to buď tak, trajektorie míče je často zcela rovné. V důsledku toho je jejich chování při odráží zpět a míč je velmi předvídatelné, pokud jde o směr: s krátkými jádry, kontrola umístění je velmi vysoká.
Kromě toho, jak jsou tyto kaučuky se ani navrženy tak, aby ani schopné produkovat velké množství spinu, nejvíce efektivní způsob, jak navázat kontakt s míčem s nimi je "head-on" (nebo "pevné") namísto pastvy; to znamená, že směr pohybujícího se bat na velmi malý úhel se směrem míče, když se odrazí zpět, takže přenos kinetické energie je maximální. Z tohoto důvodu, kontrola rychlosti přenášeného na míči, je velmi vysoké.
Bonus, alespoň proti hráčům použitím převrácené gumy, jakož i proti obráncům, je pupínky efekt, viz. tendence gum skřípání příchozí spin off míč a nahradit jej v žádném spin nebo nějakou obrácenou rotaci. Proti obráncům to znamená, že příchozí backspin není velkou hrozbou a nemůže odnést iniciativu pips-out útočníka. Proti Looper-útočníků znamená to, že soupeř má pracovat trochu těžší produkující jeho topspin-naložený smyčky a musí se dělat jeho tahy o něco déle na to, že ztrácí drahocenný čas.
Dohromady to znamená krátké vroubkované gumy jsou nejúčinnější při použití umístit velmi přesně při hraní ve vysokém ale dobře řízenou rychlostí. Taktika klasické pips-out stylu byly (a jsou) založený na toto téma; správný postup se s tím, jak dobře.

Co se týče taktiky stylu, to je kombinace rychlosti a umístění, které je opravdu zásadní. Jen tvrdě bít, kde soupeř může vrátit míč nebude fungovat - to musí jít tam, kde soupeř nemůže dosáhnout to dost dobře řídit svůj návrat, takže budete mít výhodu. A rychlost míče musí přispět. Například, s cílem dokonale přechodového bodu looper-útočníkem je neefektivní, pokud je to soupeř nechá čas oddálit, z potíží; rychlost míče se musí zabránit omezením chapače je reakční čas - dost na to, aby výrazně snížit jeho kontrolu nad návratu. Klasický pips-out útočníkovi, na druhé straně, potřebuje velmi málo času k návratu míče, pro jeho "mrtvice" (což je ve skutečnosti více lisovníku) je mnohem kratší, než je zdvih s opačným, a kontaktním místem je dříve. Každý další návrat bude tedy znamenat, že pips-out útočník vezme trochu více času od soupeře, a v sérii rychlých návratů bude pips hráč tak získávají postupně pryč-li smyčka v průběhu zápasu, a nakonec ani nutit looper chybět, nebo hit vítěze sám.
Je důležité pochopit, proč se chvění ruky dva okřídlené pips totální útok, jeden by měl jít na 3. kulový útoku. Dalo by se to udělat, pokud jste hráli s penholder čepelí. Penholder hráč může učinit podstatně větší rotaci, a to zejména nad stolem, s krátkými řapíky než shake-leváka; Proto je schopen nahrát míč s energií, skoro jako hráč používající převrácený, a podobně, k útoku a převzít iniciativu mnohem dříve. Třepaná-hander, za použití stejných jader, nemůže to udělat stejně, protože nemůže použít stejnou náramkové akci, a proto se musí vyložit a vybudovat svou hru více trpělivě namísto často děje za rychlým vítězstvím , Na druhou stranu, ani pips-out penholder bude hrát 3. míčem útok v klasickém stylu, ale místo toho by většinou blokovat a řídit, stavět základní sérii rychlých a přesných návratů; pro "backhand" blokovat násadky se s pecek je potenciálně ještě nebezpečnější než chvěním zatáčce bloku, protože pro násadky je snazší zablokovat několikrát za sebou velmi málo času mezi bloky, čímž vyvíjejí tlak na soupeře.

Jednotliví hráči aplikován a aplikovat toto jádro stylu, viz. Kombinace techniky a taktiky je popsáno výše, v jejich vlastním způsobem. Některé z nich to až do dnešního dne. Nejlepší, klasické i soudobé příkladem pro to je jednostranný pips-out penholder On Zhiwen. Klasické pips-out vsyp handers jsou však málo a daleko od sebe. Teng Yi hrál v roce 1980 a brzy 1990 a (z mého pohledu) hybridním stylem, pomocí krátkých jader na jeho forhend, ale převrácený na jeho backhand, s nimiž sloužil a zablokovaný; Mladý Zhan Jian dělá svým způsobem něco podobného v naší době. Ale samozřejmě backhand blokování ve tvaru obráceného se liší od backhand blokování s krátkými pips. Snad nejlepším příkladem pro blokování klasický backhand a bít s krátkými pecek je Wang Tao, který, nicméně, používal převrácený na jeho předku. Pokud je mi známo, Johnny Huang byl jediným profesionálním hráčem muže vždy používat krátké jadérka na obou stranách. Proč se tak velmi málo vsyp handers zabírají klasický styl? Myslím, že odpověď spočívá opět v tom, jak je zařízení vybaveno, které mají být použity, aby byly účinné.
Se stylem jeho správnou techniku, kdy je dostatečně vysoká, aby bylo dosaženo taktické cílem bylo vysvětleno výše rychlost - to znamená, že se odstraní kontrolu nad míčem od svého soupeře v sérii rychlých a přesných výnosů - vyšší rychlost je naprosto zbytečné. Vyšší rychlost bude ve skutečnosti, aby bylo obtížnější získat míč přistát na stole, tak to bude ohrozit přesnost umístění, a tím i samotný styl. To znamená, že útočící zdvih pips-out by měl být proveden takovým způsobem, že uděláte pevný kontakt (ne pastvy) maximalizovat rychlost, stejně jako cíle, ale nikdy s větší silou, než je nutné pro získání rychlosti tak akorát. Overhitting je vážná technická chyba, která bude dělat poškození taktiky pips-out: ztratíte přesnost, která umožní váš soupeř získat kontrolu nad míčem, a tím i výhodu.
Klíčem k jádru stylu, pak je sebeovládání. Ale ovládat své síly, to znamená, že ochotně a systematicky brzdí svou fyzickou sílu, aby se dostat ke svému cíli, hrát rychle, ale trpělivě a pečlivě, nikdy nebyl viděn jako typický mužný věc. Vyvíjení fyzické síly, na druhé straně, má. Takže omezení vlivu otřesů zatáčce stylu v tomto ohledu udělal a učinit z něj (kulturně i psychologicky) méně atraktivní pro mužské hráčů, a z velké části to bude vysvětlovat svůj typický nedostatek popularity.
Penholder hráč toho, aby byla schopna produkovat více rotace, není úplně při použití pips stejná rizika; jak mohl (a mohou) hit s větší fyzické síly než shake-leváka, jeho verze pips-out styl by mohl být a byl více populární na chvíli.
Ale obrácené kaučuků umožňují (stejně jako poptávka) vyvíjení síly mnohem více, a to bude důležitý důvod, proč je téměř každý muž hráč upozornit na nějakou formu síly-looping, pryč od používání pecek k útoku.

Omezení na množství energie, které mají být použité v pips-out stylu chvění ruky vypracovali zejména negativně na to, když v roce 1990 v rozvoji rychleji a spinnier převrácené gumy, které byly použity s velkým úspěchem proti čínské pips-out útočníci, větší tlak na klasické pips-out stylu. V průběhu historie, změna chování sociálních skupin je zřídkakdy založeno na zcela racionálním základě; vyrobený buď úzkost úspěchem nových převrácené gumy, nebo pokušení nových možností použití větší síly, v Číně mnoho hráčů a trenérů k závěru, že spin je třeba bojovat s rotací, více energie s více energie, a že pokud pips byly stále které mají být použity v budoucnosti vůbec, měli přinejmenším aby se spinnier. To se rychle stal dominantním pohled. A velký Liu Guoliang, na vrcholu své kariéry jako násadky hráč již pomocí spinnier pips než jeho předchůdci, navíc bylo oznámeno v pozdní 1990, že bude měnit klasický styl tím, že kombinuje pips s převrácený. Některé z těchto hráčů a trenérů si však všimli, nebo vzal v úvahu, že účinnost klasickém stylu jako taková nebyla snížila o moc vůbec, nebo že jeho princip stále bylo stejně platné jako dřív. Pro něj byla skutečnost, že nové převrácené gumy a rychlejší ostří používané Looper-útočníků nyní dovolila jim, aby se jejich tahy kratší než dříve, a proto rychlejší opakování, což jim umožnilo zůstat blíže ke stolu; a to znamenalo, že principu klasického pips-out ve stylu je, viz. aby vzali čas od soupeře v sérii rychlých a přesných přiznání, vlastně vzali méně času, než to dělal předtím; ale i tak, klasické pips-out mrtvice by sama o sobě vždy kratší a rychlejší než mrtvice s převrácený, a proto čas by být vždy na straně pips-out přehrávač - jedinou změnou bylo, že musel být stát snad ještě přesnější a trpělivější.
Trpělivost, nicméně, byl ne být zvýhodněný mnoho. Hráči pips, kteří se domnívali, že ztratil klíče výhodu klasickém stylu, viz. schopnost získat čas, myslel, že by se mělo stát rychleji kompenzovat ztráty; vyšší rychlost znamená trajektorie míče by se stal ještě plošší a riziko nadměrné bít větší, tak pro kompenzaci, že i lepší spin bylo potřeba v pips-out kaučuky; ale v zájmu zachování pips-out účinek kaučuků, bylo třeba opět vyšší rychlost, a to buď v kaučuku nebo lopatek; což by zase potřebují více rotace, a tak dál a dál v kruzích - vyzrazujícím se pips-out ve stylu začala po spirále směrem k nevyhnutelně obrácenými stylů. Konec klasickém stylu přišel.

Nebo snad ne? Jak jsem již zmínil dříve, jednotliví hráči měli vždy své individuální způsob hraní v klasickém stylu. Rozdíly mezi nimi byly pozoruhodné. Pokud byste se podívat na tyto rozdíly bez správného historického pohledu, můžete nabýt dojmu, že klasický styl zmizel nebo alespoň změnit. Ty by například argumentují, než Zhan Jian je způsob, jak si hraje s jádry, používající převrácený na jeho backhand a velmi krátké spinny PIP (Přátelství 802-40, v černém i) na svém předku, je daleko od toho, jak Johnny Huang hrál před několika lety, pomocí krátkých pecky na obou stranách; a můžete si myslet, že to dokazuje, nebo alespoň naznačuje, že pips-out ve stylu skutečně spirále směrem styly používající převrácený. Ale srovnání, jako jsou tyto postrádat smysl. Přičemž historicky širší pohled, porovnání hráčů za použití podobného zařízení, budete skutečně vidět, jak podobní Zhan hraje na Teng Yi, který použil podobný set-up, podobné taktiky a opravdu jsem stejnou technikou.
Je to velmi poučné, nebo to bylo alespoň pro mě, mohli porovnat tyto dva hráče, sleduje dvě videa, viz. Zhan Jian hrát proti Kenta Matsudaira v roce 2011

a Teng Yi hrát proti Jan-Ove Waldner, 22 let dříve, v roce 1989
,
Tam je velmi znatelný rozdíl v rychlosti hry; všechno má mnohem rychleji po 22 letech. Pak, Matsudaira je tahy jsou kratší a rychlejší než u Waldner 22 lety, a Matsudaira trvale zůstává blíže ke stolu. Ale úžasně, Zhan je technika je jen o kopii Teng je. To samé platí o jeho taktiky. To musí znamenat, že výhoda Zhan přes Matsudaira je menší než výhoda Teng měl nad Waldnerová, vzhledem k jejich pips-out forhendů, protože Matsudaira ztrácí méně času v soutěžích na Zhan než Waldner ztrácel na Teng. Ale přesto, že v obou hrách, hráči jsou dost vyrovnané. Zdá se, že tento hybridní verze pips totální útok stylu se nestal méně efektivní, a to ani po 22 letech, a to navzdory obrovské vývoji převrácených kaučuků a navzdory nepříjemných změn (jako je například větší koule, a 11 bodu hry), který celkově práce více informací negativně na jádry hráčů než u převrácených hráče. Takže ve skutečnosti, je třeba konstatovat, že Zhan dělá lepší práci s jeho nastavením než Teng předtím 22 let, jako Teng měl ve své době lepší kurzy. Pokud něco, pak tato verze pips-out stylu se stala lepší.
Je také poučné srovnat Johnny Huang v roce 2004 na sebe v roce 1996. V roce 1996 Huang byl v jeho prime; V roce 2004 se změnil zařízení několikrát (jiný nůž, různé pips-out kaučuků, oba hlavně být rychlejší) a okolnosti (větší koule, 11 bod hra), změnily stejně; na to, že se stal 10 let starší, a viditelně pomalejší s ním. Jeho slavný zápas proti Waldnerové u 1996 olympijských her je na Youtube; takže je zápas jeho proti Samsonov v roce 2004. Waldnerová, také, byl ve vrcholné formě v roce 1996; O rok později by se stal světový šampión. Samsonov, v roce 2004, byl široce se obával top 10 hráč, každý kousek je to technicky a takticky dosáhnout jak byl Waldner, a možná víc. Huang porazit Waldnerové, a prohrál s Samsonov. Když se budete dívat na zápasy (poslední set proti Waldnerové je na
;
zápas proti Samsonov v roce 2004

bude opět vidět zvýšení rychlosti, což je o něco méně tentokrát proto, že je zde pouze rozdíl 10 let, a kratší tahy Samsonov ve srovnání s těmi Waldner, a jak blízko ke stolu Samsonov je schopen hrát důsledně. Můžete také vidět, že Huang se stal pomalejší a dělá mnohem více nevynucených chyb; občas mám dojem, jeho set-up je příliš rychle na to, co chce dělat s ním, a to zejména s jeho backhand. Také se zdá být mnohem forehand-orientovaný, než byl v roce 1996, což částečně ohrožuje klasický styl a naznačuje, že může být se snaží kompenzovat něco za použití síly. Výhodou Huang měl přes Waldnerové je pryč když hraje Samsonov, jasně, ale i tak stále existuje mnoho chvíle, kdy Johnny hraje dobře a měl jsem pocit, že mohl udělat lépe s lepším vybavením.
V ostrém kontrastu k Huangs poklesu, jednostranný penholder On Zhiwen pokračoval jeho úspěšný styl dodnes. On hrál celý život se stejným DHS PF4 032, čepele pro řízené útoku, a červeným 2,0 mm Přátelství 802, což je velmi klasické relativně un-spinny pip. Tento set-up dělá jeho návrat rychlé a přesné, jeho bloky velmi nebezpečné kvůli účinku pupínků a jeho hity velmi těžké se vrátit. S ním Stále hraje nejčistší možnou podobu klasického pips-out hry: rychlé a přesné vrací v sérii, která snímá kontrolu soupeře. Žádné třetí koule útok. Trpělivost, přesnost. A Stále pravidelně bije TOP 30 hráčů, i když je nad 50 let nyní. Na základě čeho byl On nebyl schopen vydržet mnohem déle, než Huang? Nemůže to být jeho forhend, protože ho nepoužívá tolik jako on používá jeho bekhend, a kromě toho ve svůj prospěch by bylo lepší spin-potenciál, který Huang případně se snažili kompenzovat pomocí spinnier jader a další forehand sílu -shots. Musí to být Je to úžasně konzistentní backhand blok, pak, protože to je dominantním prvkem v jeho hře. Je to punch-blok, a to je něco, co prostě nevidíte s mužskými vsyp leváky; i když s hráček s využitím pips ho vidíte al času. Problém se zdá být ještě jednou, že shake-hander s použitím méně spinny PIP musí ovládat svou sílu na to: má opravdu držet zpátky, nebo se míč poletí nad stolem. Takže když Huang změní na rychlejší a spinnier set-up, on dělal věci ještě těžší pro sebe.

Shrneme-li, myslím, že to je bezpečné říci, že klasické pips-out ve stylu stále funguje, ale že to trvá trochu více přesnosti a trpělivosti, než dříve, a být člověk, kterého by musel chtít moc být odlišné od převážná většina mužů, aby skutečně vybrat a hrát. Na druhou stranu, kdyby více mužští hráči tento způsob zvolily, že by se přidat k odrůdě. A rozmanitost je to, co nás udržuje při životě, jako druh, jako sociální bytosti, a jako jednotlivci. Tak proč ne zkusit to?
V případě, i když na profesionální úrovni, tento styl se stal trochu složitější, nebo spíše o něco méně výhodné, než tomu bylo ve srovnání s převrácenými stylů, na amatérské úrovni věci jsou v podstatě odlišné. Je pravda, že amatérské útočníky, kteří upřednostňují převrácené gumy jsou velmi pomáhal moderního vývoje, které jim umožňují vyrábět rychleji koule s větším spinem, ale jejich fyzické schopnosti - rychlost ruky a nohy - nebyly výrazně zvýšila s tím, jak je nezbytné a má bylo dosaženo na profesionální úrovni. Za prvé, amatéři prostě nemají čas na cvičení denně po dobu několika hodin, které musejí pro a dělat. Proto, bez ohledu na jejich rychlejší a spinnier zařízení, několik amatéři bude skutečně dostatečně rychle se vyrovnat s kombinací rychlosti a přesnosti přicházející na ně z krátkých vroubkované gumy používané dobrou klasickou pips-out útočníka. To dělá, alespoň podle mého názoru, klasické pips-out ve stylu velmi životaschopný na amatérské úrovni.

Hrající klasický pips-out styl pomocí chvění ruky nůž s krátkými jader na obou stranách, budete zřejmě nelze kopírovat He Zhiwen úspěšnou verzi stylu, ale to, co skutečně může udělat, je vzít základní myšlenku a přeložit jej do koktejl ruky verzi. A protože Zhan Jian lze kopírovat Teng Yi, zatřesení zatáčce, kdo chce hrát jako Johnny ho Huang může kopírovat, to znamená, že jeho verze 1996. Také by pomohlo, aby se Wang Tao bekhend jako model.
Ale dříve, než začnete, musíte mít výbavu. Jako dva-okřídlený pips-out útočníkem budete blokovat a jet rychle a přesně, aniž by se rychlost ohrozit umístění. Vaše zařízení, gumy a ostří spolu, musí přizpůsobit těmto požadavkům stylu.
Dostat tu správnou rychlost je vždy připojen k získání práva spin, v tomto stylu. Vezmeme-He jako model, je jasné, že nemusíte nic rychlejší než kombinace jeho 802 v 2,0 mm na jeho DHS čepelí. Nemnoho jestliže některý z klasických krátké jader kaučuků jsou rychlejší než 802; některé z nich jsou méně rychle, ale ne moc. PF4 032 (což není ve výrobě už) je velmi jednoduché, ale ne extrémně tak. Proto, s cílem získat potřebnou rychlost efektivně hrát na amatérské úrovni, je rychlost vašeho čepele se může lišit od ALL + do polohy OFF, a pips by měla být použita rychle na vše + čepelí a středně těžkou až rychle na ostří OFF , Tímto způsobem dostanete vše + / OFF kombinace a OFF / OFF kombinace. Ta je pro provedených hráče, jako vyšší základní rychlost vyžaduje vyšší přesnosti, pokud se týká načasování kontaktu a úhlu lopatky.
Výběr čepel byste měli mít na paměti, že nejrychlejší čepele jsou nyní k dispozici byly vyvinuty pro použití s ​​obrácenými kaučuků; nejsou pro jádry-out útočníků. Je také důležité, že čepel je poměrně tuhý, nebo ztratíte přesnost při jízdě a rozbít; pro hlavní druh kontaktu s míčem je pevná, takže k deformaci kotouče na kontakt ohrozí úhel, tím i přesnost. A 7-ply, skládající se buď ze 7 vrstev dřeva nebo z 5 vrstev dřeva a 2 syntetických vrstev, které tvoří čepel tužší, je nejlepší, a to i za vše + nožů. Bez ohledu na požadovanou tuhost lopatky, jeho pocit by měl být poměrně měkká. Uhlík v ostří a proto může být problém, protože to dělá nůž velmi tvrdý a prodlevy úvazek velmi nízký; druhý může ohrozit kontrolu. Ale relativně měkké uhlíkové vrstvy (arylátových, kevlar) jsou v pořádku. Také v případě, že vnější dřevěné vrstvy jsou relativně měkké nebo silný, může kompenzovat tvrdost uhlíku. Jeden z nejlepších druhu uhlíku lopatek, i když, je ten s vnějšími vrstvami, které byly vyrobeny pevnější tím, "tkaní" tenkých uhlíkových tyče skrz ně, namísto přidání uhlík jako vrstvy (To se provádí, například, ve Sword V8). Relativně nízká hmotnost pomáhá k míči rychle, a to zejména při přechodu z předku na bekhend a vice versa, ale váha není tolik problém, protože to může být pro kličkaře, kteří mají na houpačce čepel dlouhou cestu, zatímco všichni děláte s je punč, v podstatě. Balzového v rámečku (aby byl lehký) není dobrý nápad, obecně, neboť tento druh dřeva má vyšší Minimální doba chodu při nízkých otáčkách a nižší prodlevě při vysoké rychlosti, což je přesně opak toho, co byste potřebovali jako pips-out přehrávač; ale velmi tenké vrstvy ní, jako například v přátelských 7-ply Bomb, nebude mít vliv na ostří příliš mnoho. Konečně, přímý rukojeť přispívá ke stabilizaci čepel, když ji drží, což je důležité, protože jak se úhel vpravo, je důležité, aby vaše techniky.
Co budete potřebovat v kaučuku je dostatečná rychlost (v kombinaci s čepelí, samozřejmě) a jen tolik točit manipulovat příchozí rotaci na míč v krátké hře (stisk, film, role). Tloušťka by měla být nejméně 1,8 mm, nebo ztratíte kontrolu nad rychlými disky a bloky, kdy se gumové dna ven. Více než 2,0 mm, je obvykle není zapotřebí, a že kompromis kontrolu. Huang hrál stejnou tloušťku na backhand a forehand, a samozřejmě jednostranný penholder jako to dělá taky, ale především s spinnier pecek, jako je přátelství 802-40 nebo DHS 652 nebo Globe 889-2 to může být lepší použít 1,8 mm na backhand, aby se nestali příliš zranitelný na příchozí topspin; 2,0 mm na předku je obecně menší problém, a doporučuje získat dostatek rychlosti. V pips mít nějaký spin, ale ne příliš mnoho, nebo neexistuje žádný pupínky efekt - to znamená, že pokud jste blokovat rychlý a těžký topspin míč, váš návrat by neměl mít rotaci ani trochu backspin. Téměř všechny čínské krátké vroubkované gumy bude dělat v tomto ohledu. Levné klasické krátké pips s relativně nízkou hodnotou spinu jsou Přátelství 802, 651 DHS, a Globe 889; 651 má nejlepší pimples efekt, ale je pomalejší než 802, takže budete muset jít na 2,2 mm na předku tohoto kaučuku. Pro středně spinu (na rychlejší lopatek, nebo lopatek s nižší výdrží úvazek) vzít Přátelství 802-1, Přátelství 799 (backhand gumu, s dobrými pupínky účinek, ale mírnou rychlostí), DHS 652. Pro zvýšení rotace (na nejrychlejších lopatek) přátelství 802-40, Globe 889-2. Ve skutečnosti rozdíly mezi těmito kaučuky jsou poměrně malé, pokud jde o rotaci. Přátelství 802-40 se často říká, že je skoro stejně spinny jako převrácené gumy, ale to je přehnané; používá k hit na plocho, například, to produkuje jako mrtvý míč, jak bude 802. Nové krátké jadérka, jako ty od Palio a Tuttle mají vyšší spin-ceny, ale hrají v praxi spíše jako 802-40. Některé kombinace vyniknout; DHS 651 do 2,0 mm černé na backhand a 2,2 mm červené na předku, na to opravdu rychle celodřevěný 7-ply čepel přijde docela blízko k zařízení Huang používaného v roce 1996 (TSP Spinpips do 1,9 mm na Avalox P700). Wang Tao používá 2,0 mm Spectol na jeho backhand (a také on měl P700 čepel); Spectol je stále kolem sebe, ale Přátelství 802-1 hraje o podobné a je mnohem levnější; Nabízí si vynikající blokovací vlastnosti a velkou kontrolu. Přátelství 802-40 v 2,0 mm nebo 2,2 mm (o něco méně rychlé ostří) je skvělý forhend guma jít s ním, nebo s čímkoliv jiným. Ale kopírování He Zhiwen je set-up pro shakehand, měli byste použít mírně spinnier gumu než 802 na předku, a snad i kaučuk s trochu větší kontrolu vašeho backhand; tak dvoukřídlá 802-1 v 2,0 mm (nebo 2,2 mm na předku) by se blížila, pokud jsou použity na OFF nebo off-čepelí, která by měla mít poměrně měkký pocit, protože 802-1 je poměrně těžké.
Mějte na paměti, že kombinace prodlevy čase, které nabízí čepelí a rotace, které nabízí pryže určuje skutečný spin-hodnota; rychlá uhlík čepel bude mít obecně nízkou obytných čas a tak bude potřebovat trochu spinier pip než all-dřevo čepelí. Hodem lopatky se také částečně určit, pro jaký druh pip je to vhodné; low throw jde s spinny pecek, a vysoké hodu s menším počtem spinny pips. Nízká hod v kombinaci pomáhá, aby se vaše vrátí mnohem nebezpečnější, ale začátečníci by nemělo jít o příliš mnoho tohoto dobrého.

Když jste získali zařízení, dalším krokem je zvládnout techniku. Namísto čtení zdlouhavé vysvětlení, že je účinnější se dívat na Youtube videa z hráčů jako Johnny Huang (2002 nebo dříve), Zhan Jian (jen forehand) a Wang Tao (jen backhand), aby si přilnavost na to. Ale to může být užitečné poukázat na několik věcí.
Základem všech svých útočících "tahy" je punch-blok. Je důležité, aby se start a aby si to naprosto správně. Používají velmi málo náramkové akci na to, aby se zabránilo vlastně hladí míč, neboť tyto by snižoval kontakt a kompromisní přesnost.
Ze stejného důvodu je také důležité, aby nikdy používat topspin dostat míč k zemi na stole v rychlých disků a bouraček. Namísto použití spinu, je třeba nastavit rychlost, použití správné množství síly. Ale může být nutné použít topspin pomalými záběry, které je v válcování. Musíte použít role nejen proti backspin, ale také proti no-spin nebo boční rotaci v případě, že míč není odrazit dostatečně vysoké, aby jej rozbít, nebo se míč půjde dlouho.
Neuvidíte Huang nebo Wang použít blok spin-couvání s backhand takový, jaký je jejich použití. Stále, to je velmi užitečné a účinné mrtvice. Je to v podstatě pasivní blok, jen s úhlem ostří dělá práci přesměrování míč; budete muset uvolnit své rameno pro to, držet podpaží téměř vodorovně před sebou za to. Jít trochu nahoru na kontakt, aniž by zápěstí-akce, pouze pomocí ramene. Pro získání správnou rychlost, stiskněte trochu když příchozí rychlost je příliš nízká, a držet zpátky trochu, je-li příliš rychle dostat míč na druhou polovinu na stole. Udržujte veškerý pohyb velmi krátká a uvolněně.
Nepoužívají topspin, aby míč dolů, je důležité, aby na rychlých snímků, které pomáhají přiblížit se tím, že jde dolů sám sebe, že je tím, že sníží svůj těžiště. Pokrčte pravé koleno a sestoupil s mrtvicí. Můžete vidět Huang udělat hodně, ve skutečnosti vždy, když je rozbíjení a velmi elegantně stejně.
Nezapomeňte, že tlačí je nezbytnou součástí vašeho arzenálu. S pips vám chybí schopnost útočit téměř každý sloužit nebo jiný krátký míč, takže potřebujeme efektivní tlak se vypořádat s těmito kuličkami. Shlédnout Wang Tao tlačí působí; bude téměř vždy dát Sidespin dovnitř, takže jeho návrat nešikovné soupeře a jednodušší pro sebe, protože Sidespin tlak je v kontaktu s boční straně míč, a tak je méně citlivý na příchozí backspin. Zvlášť, když je množství příchozích backspin je špatně čitelný, je to rozumné mrtvice; vyhnete pop-up okna s ním, to za prvé.
Ty mají být dvoukřídlý ​​být plnohodnotným classic pips-out útočník. Váš backhand je stejně důležitá jako forehand; byste měli být schopni blokovat a řídit stejně s backhand, jak jste s forehand.


A konečně, taktiky. Jsou to v podstatě jednoduché a logicky přímo odvozen od toho, jak vaše zařízení funguje.
Váš základní poloha za stolem je za backhand půl, něco málo přes půl ramenem délky pryč z ní; ale budete muset být na tuto vzdálenost plus plnou rameno-délka pryč vypořádat se s rychlými míčky, že půda hluboko. Vaše maximální vzdálenost ke stolu v průběhu rally je vzdálenost, na kterou jste ještě trefit míč při nebo před jejím nejvyšším bodě; nikdy byste neměli být dál než to. Tímto způsobem budete efektivní pokrytí prostoru.
Taktiky začínají být vědomi svého dosahu, v této základní poloze a dosah svého soupeře. Počínaje sebe, musíte vědět, kde si můžete vypořádat s míčem kontrolovaným způsobem, aby se dostal za účelem získání zpět na dosah ruky, budování sérii rychlých a přesných přiznání, s nímž máte v úmyslu přijmout ovládání daleko od svého soupeře. Být shake-leváka, vaše místo oblast přechodu je slabé místo, které budete muset pokrýt s dobrou práci nohou a aktivní bekhend - to je často nutné použít backhand trochu na pravé straně za to, ale vaše ruka by měly být vždy dobře na levé straně lokte, když to uděláte, takže můžete zabránit špičku nože z směřuje vzhůru. Nelze přesunout pálku hodně, když jej používáte v této pozici, ale vy nemusíte; protože nemáte opravdu mrtvice míč, ale v podstatě punč to, pokrývající bodu přechodu tímto způsobem je zvuk. Na rozdíl od toho je hráč s invertovaným je mnohem méně schopen pokrýt tuto slabost.
Tato skutečnost ukazuje na svého primárního cíle - pokud má postavil správně a proto není otevřený prostor umístit míček (kde to je mimo dosah pro soupeře), budete usilovat o lokti; V čínské tento primární taktický pravidlo používá k být formulovány jako: útočí na střed před útočí na křídla. Umístěním míč až k lokti soupeře, musíte předvídat, kde jeho návrat půjde a bude se pohybovat podle toho, a vložte znovu. Musíte udržet útočit středem hřiště, dokud soupeř pohyby a nechává otevřený prostor; ale neměli byste to dělat více než třikrát v řadě a druhý a třetí čas by měl být umístěn mírně odlišné. V případě, že soupeř nepohybuje, se nemůže vrátit s maximální silou, takže jeho návrat je relativně slabý; budete muset využít tohoto tím, že udeří druhého, a pokud je to nezbytné, třetí míč s větší rychlostí. Čtvrtý Míč by měl být dostatečně snadné pro vás zasáhnout rychle daleko forhend oponenta nebo daleko backhand. Musíte změnit sérii útoků po třetím návratu, a někdy dokonce i po druhém návratu, aby se zabránilo se příliš předvídatelné. Ze stejného důvodu budete muset mírně lišit svůj druhý a třetí výnos; tam je obecně žádný prostor pro další variaci po vašem třetím návratu, a protože obvykle do této doby návraty soupeře dostatečně oslabena, nepotřebujete, ale jít na jednom z křídel místo.
Soupeř může vystoupit ze svého přechodového bodu jít doleva nebo doprava, v takovém případě váš následný návrat je na protější straně. Kdyby se honí míč na té straně, další návrat je opět na opačnou stranu. Jinými slovy, jakmile se začne pohybovat, je ujistit se, že se pohybuje ze strany na stranu, takže získáte čas na něj a odnést jeho kontrolu. Dostatečně slabé míček (pomalý dlouhá, vysoká jedno, atd.), Které budou samozřejmě zabije tím, že rozbil ji.
Soupeř může také přesunout z jeho slabinu tím, že podpořili off. A to může udělat totéž, když se přesouvá ze strany na stranu, ve snaze získat více času, aby se jeho tahy lépe. Jakmile se přesune zpět do druhé polohy (která je krůček od stolu), přestanete pohybovat s ním ze strany na stranu. Je to proto, že nyní je ve vzdálenosti, která umožňuje, aby účinně vrátit i v případě, přesunut ze strany na stranu. Místo toho se soustředit na něj dále vzdaluje, tím opět útočí středem; budete mít možnost to udělat nyní s velkou rychlostí, často i tím, že rozbije, protože se vrací váš soupeř bude mít hluboký a odrazit poměrně vysoká. Budete samozřejmě muset přesunout trochu dozadu sami, jak toho dosáhnout. Zaútočit na střed s variací, jak jste to udělali, když soupeř byl blízko ke stolu, ale udržovat tlak na jeho slabém místě; To ho donutí couvat ještě více. Musíte to udělat do tří výnosů, nebo mu bude číst své výnosy a předvídat proto znovu získat kontrolu. Proto, být rychlá a přesná. Pokud by učinila další krok zpátky, je to dost daleko, aby se do potíží, když honí míč, takže teď jdete za útok křídel znovu. Do této doby budete rozbíjet all-out. Jde o to by mělo být váš, ale buďte trpěliví, a udržet se na to rychle a precizně stále, i když zasáhla velmi tvrdě.
To je jeden ze způsobů, jak se rally se může vyvinout. Druhým způsobem je, když soupeř se rozhodne sloužit a návrat krátká. Krátký sloužit vám může často nutí, aby se zasadila. Pokud tak učiníte tlačit, a chtějí, aby se zasadila hluboko, musí si být jisti, že můžete být v pozici, aby efektivně vypořádat s hlubokým návratu, nebo budete uvíznou bytí nad stolem. Je to bezpečnější, aby se zasadila půl dlouhé nebo dokonce krátký, mimo dosah, mít čas se dostat do správné polohy pro daný druh rally je popsáno výše.
To je, jak se vypořádat s Looper-útočníků, což drtivá většina z vašich soupeřů bude. Proti blokátory-hitter, kteří buď používá obrácené nebo pips jako ty, taktiky jsou v podstatě stejné, ale máte k útoku křídla dříve, protože soupeř má lepší možnosti k pokrytí jeho střed. Jít nejprve pro slabé křídla (což je obecně bekhend, ale s pasivním blokátor často daleko forehand) a dál soupeře ze strany na stranu, dokud se zády off; pak sledují stejnou rutinu, jak bylo popsáno výše.
Proti looper v polovině vzdálenosti, která se pohybuje od stolu na druhé pozici své vlastní vůle a budou vyvíjet tlak na vás pomocí power-spin z této vzdálenosti, vám samozřejmě přeskočit taktiku pro blízko u stolu a začít hned pryč s taktikou druhé pozice, útočí na střed, nutit soupeře dál. Ale musíte mít oči otevřené pro dobrou šanci zaútočit křídla brzy v rally, neboť v polovině vzdálenosti soupeř může mít větší potíže, která je kryjí.
Proti obránce znovu začít útočit středem hřiště, kde se nemůže rozvíjet svou obrannou hru těžké sekání. Tentokrát se bude hodit míč místo toho trefil. Když se vzdálí, jak sám chce, aby se na to; to nedává smysl, aby s ním pohybovat ze strany na stranu jako jeho křídla jsou jeho silné stránky; Místo toho se zaměřují na malé odchylky v umístění, které mohou vést k mírně slabší obratem - pokud jde, změní se bít, většinou jde o křídla tentokrát, ale uprostřed je stále dobrý cíl. V případě, že obránce je také schopen smyčky, musíte dávat pozor, jak on může v každém okamžiku útoku od poloviny vzdálenosti; To je další dobrý důvod, proč jít na svá křídla, když jste stále zvlněné, protože váš návrat je relativně pomalý a předvídatelné, takže bude mít dobrou příležitost, pokud se rozhodne zaútočit. Jeden dobrý útok soupeře je vše, co potřebuje znovu získat iniciativu, takže budete muset odrazit, bude sekat, a vy začne od začátku. Nikdy si nemyslete, můžete snadno porazit obránce, zvláště když je moderní jedno se silným smyčkou. Máte tu výhodu, ale pouze pokud jste trpěliví a přesné a nepatří k překvapivých útoků.
Podávat se řídí stejnými taktickou logiku. Může sloužit krátká nebo polodlouhá, nebo dlouho, aby sérii rychlých a přesných návratů začala; Máte-li sloužit krátká, bude trvat déle, než budete moci začít; Máte-li sloužit dlouho riskujete o nebezpečně rychlý návrat; takže obecně je nejlépe sloužit půl dlouhá a používat i jiné druhy pro variaci. Pro zbytek, musíte se soustředit na to, aby vaše služba těžké číst, protože je obtížné dát strašnou spoustu rotace na kouli, aby se vrací obtížné pro soupeře; ale mějte na paměti, a to vždy, že vaše sloužit má pouze účel zahájením rally - nemusíte sloužit vítěze vyhrát zápas.


No, to je ono. Doufám, že se vztahuje na klasické pips totální útok styl chvění leváky natolik, aby bylo možné začít vážně s ním, nebo pokračovat s přesvědčením. Zvolíte-li tak učinit: bavit. Pokud ne: bavit stejně. Vzhledem k tomu, baví je to, co hraní je.


ZDROJ: ooakforum.com/viewtopic.php?f=13&t=23188
Vodák Hinoki Carbon (ayous/balsa)
softíky

Btfly Gergely OLD
zubaté potfory :-)

Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Poděkovali: iči, mandomando

Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky 1 rok 4 měsíců zpět #26614

  • Klopič
  • Avatar uživatele Klopič
  • Offline
  • Veterán
  • Příspěvky: 468
  • Obdržená poděkování 184
  • Karma: 49
Ďalej ako po druhý odstavec som sa nedostal. Nemám psychickú silu dočítať to, aj keď ma to zaujíma... :bum
Avalox Blue Thunder 550
F - Joola Maxxx 450 - Max., Red
B - Joola Maxxx 450 - 2,0 mm Black
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky 1 rok 4 měsíců zpět #26627

  • mandomando
  • Avatar uživatele mandomando
  • Offline
  • Veterán
  • pevná vôľa hory prenáša fest tréning plody prináša
  • Příspěvky: 400
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 11
Stano ani sa nečudujem pre sofťáka je to nuda :punk aaale pre nás čudlikárov je to povinné čítanie :1cka
1.Donic Dima Sawtec AR FH:Victas V-01 1,8 BH: TSP Spectol Red 1,5 155g
2.OSP all+ FH:Donic CoppaX1 TP 2,0 BH:Der Materialspecialist Breakout 1,8 170g
3.Stiga Infinity Vps FH:Victas Stiff 2.0 BH:TSP Spinmagic 1,5 155g
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky 1 rok 4 měsíců zpět #26629

  • Klopič
  • Avatar uživatele Klopič
  • Offline
  • Veterán
  • Příspěvky: 468
  • Obdržená poděkování 184
  • Karma: 49
Mando,
V dobe plastovej treba uvažovať nad kadečím. Zvlášť, keď si ani nepamätám, či som s niekým vôbec vyhral odvtedy, ako trénujeme s plastovými loptami. Aj keď trénujeme s nimi už dosť dlho, môj pocit, že hra stratila určitý rozmer (falše) je stále väčší. A radosť z hry menšia...
Dosť často sa na tréningu stretávam s jedným obojstranným sendvičiarom. So starými loptami som ho častokrát v pohode "vyservoval". Dnes mi to zo servisu rovno bije hneď po odskoku.
Myslím, že hra so sendvičom môže v plastovej dobe pokojne znova nabrať na význame a byť celkom úspešná.
Práve preto by ma ten článok aj celkom zaujímal, ale aj pri najvyššej možnej miere sústredenia som nedokázal prejsť ďalej ako po ten druhý odstavec.
Avalox Blue Thunder 550
F - Joola Maxxx 450 - Max., Red
B - Joola Maxxx 450 - 2,0 mm Black
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Poděkovali: mandomando

Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky 1 rok 4 měsíců zpět #26637

  • torel
  • Avatar uživatele torel
  • Offline
  • Senior
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 10
  • Karma: 0
No mě to taky zrovna moc nezaujalo, ale už aspoň vím, jak tvoří francis své příspěvky. Napíše to anglicky a nechá přeložit gůglem.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky 1 rok 4 měsíců zpět #26640

  • vixiv
  • Avatar uživatele vixiv
  • on-line
  • Administrator
  • Příspěvky: 351
  • Obdržená poděkování 61
  • Karma: 35
priznam se, ze jsem to moc necetl, resp. vubec, proto ani nevim z jake doby je ten prispevek, ale podle stari videii bych rekl, ze hra se sendvicem v dnesni dobe je trochu odlisna, mluvim z vlastni zkusenosti a jiste i z wannovi
nicmene souhlasim, ze hodne lidi ted zkousi sendvice, ale porad spise za ucelem aby kryli nejakou svoji slabinu, ktera tim, ze plast leta mene se jeste vice poodkryla.
ti kteri se sendvicem jiz hrali si myslim hledaji trochu zaludnejsi sendvic nez meli treba doposud, aby se dorovnali alespon takove prasivosti co byla s celuoidem.
nakombinovat takovy sendvic s prknem je dnes daleko slozitejsi (kor kdyz se nekteri snazi lepit poctive, v dobe vulkanu se potah prolil lepidlem a bylo to - zpravidla to pak byl zcela jiny potah).

vixiv
p.s. francis to dle me pise cesky a pak necha prelozit z cestiny do cestiny :)
Prkno: Waldner Senso Carbon JO Shape FL;
Fh: Butterfly Tenergy 05 2.1mm;
Bh: Palio WP1013 1.5mm, Dawei 388-C1 1.5mm
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky 1 rok 4 měsíců zpět #26641

  • Pavlik
  • Avatar uživatele Pavlik
  • on-line
  • Moderator
  • Člověk se furt učí ...
  • Příspěvky: 317
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 38
vixiv napsal:
p.s. francis to dle me pise cesky a pak necha prelozit z cestiny do cestiny :)

No spíš bych řekl, že to překládá z češtiny do NEČEŠTINY :bum

Omlouvám se za OT
Vodák DEF,B-T64 1,9 black F-T05FX 1,9 red
Motto : Vyhrává ten, kdo udrží ten malinký kulatý nesmysl na stole déle
Kdo nehledá, najde - stačí vzít do ruky prkno od Vodáka (Jurzeka) :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Proč (ne)hrát a jak s krátkými špuntíky 1 rok 4 měsíců zpět #26643

  • cuetec
  • Avatar uživatele cuetec
  • Offline
  • Veterán
  • Dám dělovou ránu ...... bum, bum, bum, bum :-)
  • Příspěvky: 289
  • Obdržená poděkování 49
  • Karma: 9
vixiv napsal:
priznam se, ze jsem to moc necetl, resp. vubec, proto ani nevim z jake doby je ten příspěvek ..............

........ povídání je z roku 2013, takže otázka plastů ještě neřešena :laugh:

Každopádně já osobně ten článek četl, když měl můj vlak 40 min. zpoždění - tak jsem tím zabil čas B) a něco zajímavého se i dočetl. Nezáživným začátkem je nutno se prokousat, pak už to stojí za tu snahu (psychologie hry se sendvičem, srovnání před x lety a dnes, jak účinně hrát, volba puntíků na bh a fh, taktika hry atd.). Zajímavé jsou pak i následné další rady autora článku k volbě vhodných materiálů :woohoo: elv

Můj názor je, že pokud někdo zkouší sendvič aby zakryl svou slabinu, tak to z části může pomoci, ale jestli čeká, že jej to "samospasí", tak je vedle. :whistle:
Já osobně je testuju (a není to poprvé), abych posílil svou silnou stránku - především z bh aktivní blok a řízný drajv :1ka No a ještě hledám takový, abych s ním mohl i točit - přece jen pocit z občas zahraného konečného bh topspinu je k nezaplacení :1cka

PS: zkoušel jsem i z legrace sendvič z obou stran, ale zjistil jsem, že z důvodu již relativně významné ztráty hmotnosti komba (oproti sendviči z jedné strany) nejsem schopen zahrát důrazný úder, resp. už jsem nebyl schopen se tomu efektivně přizpůsobit :huh:
Vodák Hinoki Carbon (ayous/balsa)
softíky

Btfly Gergely OLD
zubaté potfory :-)

Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Moderátoři: pirát Janes, Karel, Tomas, romanzdk, Pavlik