ČAST | ČMKV | TVREGISTR | STIS výsledky: A, L, S, B, T, M, Z, E, H, J, C, P, K, U | METODIKAROZHODČÍ | ELO ST

Nově v menu RACKETSPORT odkaz na Akční nabídku tohoto obchodu. Děkujeme Vám za návštěvu, přízeň a aktivní používání portálu TT-SPORT. Svou podportu určenou pro další rozvoj portálu můžete vyjádřit také proklikem na reklamním banneru v levém pruhu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. Tým portálu TT-SPORT.cz.

Přihlášení / odhlášení

Podpořte Portál TT-SPORT

Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: začiatočník - výber dreva + poťah

začiatočník - výber dreva + poťah 3 týdnů 4 dní zpět #37583

• Tommy90
  • Nováček
  • Obdržená poděkování 1
Zdravím páni.

Takže kde začať. Stolny tenis som nehral asi 8 rokov, pred tym to bolo skôr ako hobby - v ramci školy turnaje... Nikdy som nehral pod nejakym profesionalny dohladom, skôr som bol samouk. Teraz v poslednej dobe si idem zahrat tak 2x do tyzdna rekreacne. Raketu co mam bola kupovana pred 10 rokmi v supermarkete, Stiga za nejakych 20€. Pochopitelne by to chcelo teraz nieco s cim sa dá hrať :) Co sa tyka stylu hry preferujem utocnejsi hlavne na FH, vacsi spin na BH. Od stola stojim cca 1m. Vek 27, výška 182. s pohybom problem nemam. Viac toho o svojej hre povedat neviem kedze som naozaj rekreacny hrac, vzdy som bol k tomuto sportu nakloneny, ak sa bude darit nevylucujem posunut to na viac ako rekreacnu uroven casom. Co sa týka rakety, viem ze neoplati sa moc kupovat "hotovu". Z toho co som tu cital drevo asi nejake All+ ? Co sa týka hrúbky potahov, aké zvolit? Co na utok FH a na dobry spin pri BH? Platí že čím utocnejsi styl hry resp silnejsi uder tak treba hrubsi potah? Pozeral som Butterfly sriver FX, Yasaka MarkV. Títo dvaja výrobcovia mi utkveli v hlave ešte od čias minulých, tak si vravím že teda niečo od nich... Cenový strop je 100€ Ale nemám tušenia aké hrúbky potahov zvolit. Ďakujem, Tomas
Primorac OFF-
FH: BTY Tackiness-D 2,1
BH: BTY Sriver Fx 1,9