ČAST | ČMKV | TVREGISTR | STIS výsledky: A, L, S, B, T, M, Z, E, H, J, C, P, K, U | METODIKAROZHODČÍ | ELO ST

Nově v menu RACKETSPORT odkaz na Akční nabídku tohoto obchodu. Děkujeme Vám za návštěvu, přízeň a aktivní používání portálu TT-SPORT. Svou podportu určenou pro další rozvoj portálu můžete vyjádřit také proklikem na reklamním banneru v levém pruhu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. Tým portálu TT-SPORT.cz.

Přihlášení / odhlášení

Podpořte Portál TT-SPORT

Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Vhodný výběr pálky

Vhodný výběr pálky 2 roků 9 měsíců zpět #18102

• nenapapanec
  • Nováček
Zdravím potřeboval bych prosím poradit při výběru vhodné pálky. Jsem začátečník který hraje spis ofenzivně. Chtěl jsem kompletní pálku, ale bylo mi řečeno že je to základní chyba ze je lepší si vybrat zvlášť pálku a zvlášť potahy a byl jsem odkázán sem ze by mi tu mohl někdo poradit. Chtěl bych zatím něco do 2500. Kdyby měl někdo nějaký tip nebo radu byl bych mu moc vděčný předem děkuji Popovský
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vhodný výběr pálky 2 roků 9 měsíců zpět #18109

• mivoj
  • Administrator
  • www.TT-SPORT.cz
  • Obdržená poděkování 59
Tak v prvni rade bych osobne vyresil drevo, i kdyz jste tzv offensivni tak bych neprestreloval, ono je prechod z hobby na profi jako kdyz presedate z trabanta do porsche :)

Drevo bych zvolil defacto jakekoliv z teto rychlostni soustavy: www.racketsport.cz/Prkna-ALL-c2_12_2.htm

Potahy bych na pocatek zvolil nejakou klasiku (spise mekciho typu) tloustka cca 2.0mm napr:
www.racketsport.cz/Donic-Coppa-Tenero-d578.htm
www.racketsport.cz/Joola-Samba-d318.htm
www.racketsport.cz/Stiga-Innova-Ultra-Light-d583.htm
www.racketsport.cz/Butterfly-Sriver-FX-d183.htm

:mivojj
RACKETSPORT SHOP
Jizerská 328/4 Praha
mobil: 603 111 669
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Blade: OSP Expert All+ ST
FH: Joola Rhyzer 48 2.0